انقرہ کے ٹینک مین

انقرہ کے ٹینک مین
ترکی میں مسلح افواج کے ایک گروہ کی جانب سے اقتدار پر قبضے اور مارشل لاء کے نفاذ کی کوشش کے خلاف ترک عوام کی مزاحمت جاری ہے۔ اس مزاحمت کے دوران کئی ترکوں نے فوجی ٹینکوں کے سامنے کھڑے ہو کر جرات اور بہادری کی اس مثال کو تازہ کیا ہے جب چار جون 1989 کو چین کے تیانمن سکوائر پر مظاہرین پر قابو پانے کے لیے آنے والے ٹینکوں کے سامنے ایک نہتا شخص کھڑا ہو گیا تھا۔ اگرچہ ترکی اور چین کے سیاسی حالات مختلف ہیں مگر مزاحمت کا یہ جذبہ عالمگیر ہے۔

tank-man-1
tank-man-2
tank-man-3
tank-man-4
tank-man-5
tank-man-5a
tank-man-6


Related Articles

لاہور اورنج لائن میٹرو ٹرین؛ مسائل، خدشات اور تجاویز

اورنج میٹرو لائن کا مجوزہ نقشہ شہر کی بربادی کا باعث بنے گا۔ قوم کو اس منصوبے کی تعمیر کا خمیازہ ایک طویل مدتی قرض کے ساتھ ساتھ بے گھر افراد، کاروبار اور روزگار کے خاتمے، صحت عامہ کے نقائص اور تاریخی ورثے کی تباہی کی صورت میں بھگتناپڑے گا۔

ترکی کے نقش قدم پر

کنور خلدون شاہد: پاکستان اور ترکی دونوں ممالک میں سول عسکری تعلقات کی صورت حال مختلف ہونے کے باوجود خواہ معاملہ 'سیکولرازم کے تحفظ' کا ہو یا 'قومی مفادات کے تحفظ' کا دونوں ملکوں کی افواج میں بغاوتوں کے سہولت کار افسران موجود ہیں۔

میرے سوگواروں میں آج، میرا قاتل بھی ہے

انسان کا ربط انسانیت سے ہے اور اسی انسانیت سے ہی اقدار انسانی پروان چھڑتی ہیں ، جب انسان سے انسانیت رخصت ہو جائے تو اس سے ایک بد تر اور بد نما درندہ جنم لیتا ہے ۔