جامعہ کراچی میں پہلا 'غیر سیاسی' یوم ثقافت گلگت بلتستان

جامعہ کراچی میں پہلا 'غیر سیاسی' یوم ثقافت گلگت بلتستان
29 ستمبر 2016 کو جامعہ کراچی میں پہلی مرتبہ گلگت بلتستان کی ثقافت کا دن منایا گیا۔ گلگت بلتستان سے تعلق رکھنے والے طالب علم آفاق بلاو کا کہنا تھا کہ اس دن کے سلسلے میں منائی گئی تقریبات کی خاص بات ان کا 'غیر سیاسی ہونا تھا، ان کے مطابق ان تقریبات کا کسی بھی طلبہ تنظیم سے کوئی تعلق نہیں۔' آفاق بلاور کے مطابق اس سے قبل یہ دن مختلف طلبہ تنظیمیں اپنے طور پر مناتی تھیں۔ گلگت بلتستان کی ثقافت سے طلبہ کو متعارف کرانے کے لیے گلگت بلتستان کی موسیقی، رقص اور پکوان تقریبات کا حصہ تھے۔ اس موقع پر گلگلت بلتستان کے سیاسی حالات کی جھلک بھی دکھائی دی۔

تصاویر اور رپورٹ: آفاق بلاور

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Did you enjoy reading this article?
Subscribe to our free weekly E-Magazine which includes best articles of the week published on Laaltain and comes out every Monday.

Related Articles

پِنک: ایک عُمدہ سوشل ڈرامہ

احمد حماد: سینماٹوگرافی بتا رہی تھی کہ فلم کا مقصد صرف اور صرف کہانی میں پنہاں سندیس کی ترسیل ہے۔ فلم بین کے جمالیاتی حَظ کو ملحوظِ خاطر نہیں رکھا گیا۔

نوآبادیاتی تسلسل اور خالد مسعود کی فکری مزاحمت

کسی معاشرے میں تبدیلی کے لیے اس کی ساخت کو سمجھنا ضروری ہے مگر طبقاتی معاشرے میں معاشرے کی ساخت کے ساتھ ساتھ یہ تلاش کرنا بھی اہم ہےکہ کون سے طبقات موجودہ استحصالی نظام سے غیر مطمئن ہیں اور کون سے طبقات اس استحصالی نظام کو قائم رکھنے کے حامی ہیں۔

کیا یہ وطن سب کا ہے؟

سجاد گوہر کا تعلق ہزرہ برادری سے ہے اور وہ نیشنل کالج آف آرٹس کے طالب علم ہیں۔ ان کی یہ ویڈیو بلوچستان اور باقی پاکستان کے بیانیے میں موجود تفاوت کا اظہار ہے۔