جامعہ کراچی میں پہلا 'غیر سیاسی' یوم ثقافت گلگت بلتستان

جامعہ کراچی میں پہلا 'غیر سیاسی' یوم ثقافت گلگت بلتستان
29 ستمبر 2016 کو جامعہ کراچی میں پہلی مرتبہ گلگت بلتستان کی ثقافت کا دن منایا گیا۔ گلگت بلتستان سے تعلق رکھنے والے طالب علم آفاق بلاو کا کہنا تھا کہ اس دن کے سلسلے میں منائی گئی تقریبات کی خاص بات ان کا 'غیر سیاسی ہونا تھا، ان کے مطابق ان تقریبات کا کسی بھی طلبہ تنظیم سے کوئی تعلق نہیں۔' آفاق بلاور کے مطابق اس سے قبل یہ دن مختلف طلبہ تنظیمیں اپنے طور پر مناتی تھیں۔ گلگت بلتستان کی ثقافت سے طلبہ کو متعارف کرانے کے لیے گلگت بلتستان کی موسیقی، رقص اور پکوان تقریبات کا حصہ تھے۔ اس موقع پر گلگلت بلتستان کے سیاسی حالات کی جھلک بھی دکھائی دی۔

تصاویر اور رپورٹ: آفاق بلاور

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10


Related Articles

تا بہ محشر ماتمِ آلِ پیمبر دیکھنا

نادے علی شہری معمولات اور سڑکوں پر دوڑتی بھاگتی زندگی کی عکاسی میں دلچسپی رکھتے ہیں۔ یہ تصاویر نادے علی کے اس تصویری سلسلے کا حصہ ہیں جو لاہور میں عاشورہ اور اس سے متعلق رسوم و روایات کی عکاسی پر مبنی ہے۔

یونیورسٹی انتظامیہ کے خلاف مظاہرہ کرنے پر اسلامی یونیورسٹی کی طالبات کے خلاف پولیس مقدمات

بین الاقوامی اسلامی یونیورسٹی اسلام آباد کی انتظامیہ نے گزشتہ ماہ یونیورسٹی انتظامیہ کے نامناسب رویے کے خلاف احتجاج کرنے والی تین طالبات کے خلاف تھانہ سبزی منڈی میں مقدمات درج کرادیے ہیں۔

بہاوالدین زکریا یونیورسٹی میں امتحانی بدانتظامیوں کے خلاف طلبہ کا احتجاج

بہاوالدین زکریا یونیورسٹی کے تحت امتحانات کے انعقاد میں بد انتظامی کے خلاف طلبہ نے احتجاج کرتے ہوئے یونیورسٹی کے مرکزی دروازہ کو بند کردیا جس کے باعث کئی گھنتے تک یونیورسٹی میں آمدورفت کا سلسلہ متاثر رہا اور کئی ڈیپارٹمنٹس میں تدریس کا عمل معطل ہوگیا۔