جامعہ کراچی میں پہلا 'غیر سیاسی' یوم ثقافت گلگت بلتستان

جامعہ کراچی میں پہلا 'غیر سیاسی' یوم ثقافت گلگت بلتستان
29 ستمبر 2016 کو جامعہ کراچی میں پہلی مرتبہ گلگت بلتستان کی ثقافت کا دن منایا گیا۔ گلگت بلتستان سے تعلق رکھنے والے طالب علم آفاق بلاو کا کہنا تھا کہ اس دن کے سلسلے میں منائی گئی تقریبات کی خاص بات ان کا 'غیر سیاسی ہونا تھا، ان کے مطابق ان تقریبات کا کسی بھی طلبہ تنظیم سے کوئی تعلق نہیں۔' آفاق بلاور کے مطابق اس سے قبل یہ دن مختلف طلبہ تنظیمیں اپنے طور پر مناتی تھیں۔ گلگت بلتستان کی ثقافت سے طلبہ کو متعارف کرانے کے لیے گلگت بلتستان کی موسیقی، رقص اور پکوان تقریبات کا حصہ تھے۔ اس موقع پر گلگلت بلتستان کے سیاسی حالات کی جھلک بھی دکھائی دی۔

تصاویر اور رپورٹ: آفاق بلاور

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Did you enjoy reading this article?
Subscribe to our free weekly E-Magazine which includes best articles of the week published on Laaltain and comes out every Monday.

Related Articles

نجی تعلیمی اداروں میں مستحق طلبہ کے لئے دس فی صد کوٹہ مختص

صوبائی وزیر تعلیم رانا مشہود کی سربراہی میں ہونے والے اجلاس کے دوران تعلیمی وظائف کی بہتر تقسیم کے لئےصوبہ بھر کے نجی سکولوں اور کالجوں میں مستحق طلبہ کو داخلہ دینے کی تجویز کو منظور کر لیا گیا ہے

بابا، مجھے کالے کمرے نہ بھیجیں

روشنیوں کا سفر اپنے اندر کی تاریکیوں کے شعوری ادراک سے ہی شروع ہوتا ہے۔ کتابیں، شاعری اور لائبریری اپنے اندر کی تاریکیوں کو جھانکنے میں معاون ہوتی ہیں۔

Few memories from Hunza Valley

Come Fairies, take me out of this dull world, for I would ride with you upon the wind and dance upon the mountains like a flame!