زرعی یونیورسٹی فیصل آباد؛ تحقیق کے بعد آم کی دس بہتر اقسام کی شناخت

زرعی یونیورسٹی فیصل آباد؛ تحقیق کے بعد آم کی دس بہتر اقسام کی شناخت
بہتر پیداوار اور قوت مدافعت کی حامل آم کی دس اقسام زرعی یونیورسٹی فیصل آباد میں جاری تحقیق کے نتیجے میں شناخت کیگئی ہیں جو جلد ہی آم کے کاشتکاروں تک پہنچا دی جائیں گی۔ فیصل آباد زرعی یونیورسٹی میں تحقیق کے دوران پاکستان میں پائی جانے والی 471 اقسام کا جائزہ لیا گیا جس کے بعد بہتر خواص کی حامل دس اقسام کی شناخت کی گئی ہے۔
بہتر پیداوار اور قوت مدافعت کی حامل آم کی دس اقسام زرعی یونیورسٹی فیصل آباد میں جاری تحقیق کے نتیجے میں شناخت کی گئی ہیں جو جلد ہی آم کے کاشتکاروں تک پہنچا دی جائیں گی۔
زرعی یونیورسٹی میں 10 ستمبر کو ہونے والے ایک سیمینار کے دوران یونیورسٹی کے وائس چانسلر ڈاکٹر اقرار احمد نے اس تحقیق کوشرکاء کے سامنے پیش کیا۔ ان کا کہنا تھا کہ پاکستان میں بہتر گودے والی اقسام کشمیر سے لے کر پنجاب کے میدانی علاقوں تک کاشت کی جاتی ہیں۔تحقیق زرعی یونیورسٹی فیصل آباد کے انسٹی ٹیوٹ آف ہارٹی کلچر، پلانٹ پتھالوجی ڈیپارٹمنٹ، سنٹر فار ایگریکلچرل بائیو کیمسٹری ایڈبائیو ٹیکنالوجی اور بہاوالدین زکریا یونیورسٹی کے ہارٹی کلچر سائنسز ڈیپارٹمنٹ کے اشتراک سے کی گئی۔
سیمینار کے دوران یونیورسٹی آف کیلیفورنیا کی ڈاکٹر لوئس فرگوسن نے زرعی یونیورسٹی میں آم کی متنوع اور بہتر خّاص کی حامل کاشت کے چار نئے منصوبوں کے اجراء کا اعلان بھی کیا۔ ڈائریکٹر جنرل ریسرچ پنجاب ڈاکٹر عابد محمود نے اس موقع پر بین الاقوامی معیار کے مطابق منضبط ماحول (Controlled Environment) میں آم کی کاشت کے منصوبے کے آغاز کا بھی اعلان کیا۔ پاکستان میں آم کی چالیس فی صد پیداوارموسمی حالات، بیماریوں اور نامناسب دیکھ بھال کے باعث ضائع ہوجاتی ہے۔

پریس ریلیز
The Laaltain

The Laaltain

For Open and Progressive Pakistan


Related Articles

شفا میڈیکل کالج میں داخلوں پر پابندی عائد کر دی گئی

عدالتی حکم کے مطابق کالج پاکستان میڈیکل اینڈ ڈینٹل کونسل سے قانونی الحاق ہو جانے تک نئے طلبہ کو داخلہ نہیں دے سکتا ۔

فیسوں میں اضافے کے خلاف مظاہرہ کرنے والے طلبہ پر رینجرز کا تشدد، متعدد زخمی

سرسید یونیورسٹی آف انجینئرنگ اینڈ ٹیکنالوجی کراچی کے طلبہ نے رینجرز اہلکاروں کی جانب سے تشدد کے باوجود فیسوں میں مجوزہ اضافے کے خلاف احتجاج جاری رکھنے کا عزم ظاہر کیا ہے۔

مخلوط تعلیم پر ہنگامہ آرائی، اسلامی جمعیت طلبہ کے خلاف احتجاج

گورنمنٹ سائنس کالج وحدت روڈ لاہور میں مخلوط تعلیم پر ہنگامہ آرائی کرنے پر گورنمنٹ سائنس کالج وحدت روڈ کے طلبہ اور پیپلز سٹونڈنٹس فیڈریشن نے احتجاجی مظاہرے کا اہتمام کیا۔