نائن الیون رپورٹ کے خفیہ صفحات منظرِعام پر

نائن الیون رپورٹ کے خفیہ صفحات منظرِعام پر
نو گیارہ سانحے میں سعودی حکومت یا اس کے اہلکاروں کے ملوث ہونے سے متعلق کانگریسی رپورٹ کے خفیہ رکھے گئے 28 صفحات عام کر دیے گئے ہیں۔ یہ صفحات گزشتہ تیرہ برس سے خفیہ رکھے گئے تھے اور ان سے متعلق عام تاثر یہ تھا کہ ان صفحات میں سعودی اہلکاروں کے سعودی ہائی جیکرز کے ساتھ روابط کو تسلیم کیا گیا ہے۔ ان صفحات میں سعودی اینٹیلی جنس اہلکاروں کے سعودی ہائی جیکرز سے روابط اور انہیں معاونت فراہم کرنے کو ممکن قرار دیا گیا ہے تاہم سعودی حکام یا اہلکاروں کے نائن الیون سانحے میں ملوث ہونے کو واضح طور پر تسلیم نہیں کیا گیا۔ ایک جانب انٹیلی جنس ذرائع کی فراہم کردہ معلومات کے تحت ان صفحات میں سعودی اہلکاروں اور نائن الیون کے ہائی جیکرز کے درمیان روابط کا انکشاف کیا گیا ہے وہیں اس ضمن میں باقاعدہ تفتیش کی ضرورت پر بھی زور دیا گیا ہے۔ یہ اٹھائیس صفحات لالٹین قارئین کے لیے یہاں دیے جا رہے ہیں۔ قارئین انہیں پڑھ کر اپنے تئیں رائے قائم کر سکتے ہیں۔

[embeddoc url="http://www.laaltain.com/wp-content/uploads/2016/07/declasspart4.pdf" download="all"]


Related Articles

16دسمبر؛ مکتی جدھو یا سقوط ڈھاکہ

16 دسمبرکو پاکستان کی تاریخ کاالمناک دن شمار کیا جاتا ہے جب پاکستان کا مشرقی بازوہمیشہ کیلئے جدا ہو گیا،جسے پاکستان کی تاریخ میں سقوط ڈھاکہ کے نام سے یاد کیا جاتا ہے مگراسی روز سر زمین بنگال کے باسیوں کیلئے مکتی جدھو(جنگ آزدی) کا سورج طلوع ہوا۔

Republicans! Trump is the man of your dreams

The White House has been out of the hands of the Republicans for eight years, and many cannot ignore the will of the voter base, especially when Trump enjoys a significant lead. Any attempt to stall the nomination at the party convention will look like pure sabotage.

مختلف ثقافتوں میں مرنے والوں کی آخری رسوم

مرنے کے بعد کیا ہو گا یہ اسرار میں لپٹا ایسا سوال ہے جس کا جواب ہر مذہب اپنے عقائد کے مطابق دینے کی کوشش کرتا ہے تاہم ان جوابات کی تصدیق کے لیے بھی مرنا ہی پڑے گا۔